#Ramadhan dinanti,#Syawal dirai

Allhmadullilah...
#sudah 28 hari kita berpuasa pada bulan ramdhan pada tahun ini, pertamanya, farhana nak mintak maaf banyak2x kalau ada Tersalah kata,Tersalah tutur bicara, dan yang paling penting, TER salah taip entry yang ada menyigung prasaan korang semua...mintak halal yang terlebih dan terkurang yea...setelah settled semua kerja..barulah farhana dapat mengadap laptop berejam2x nanti..hihi..


yealah..tyme bulan2x yang penuh kemuliaan macam nie lahh..kita rebut keredhaan dan meminta kemaafan daripada semua orang, cuba korang fikir kalau bulan lain, ada orang selalu nak mintak maaf??kalau ada.."Allhamdullilah"!!



Dalam diam tak diam, kita sudah hampir dengan penghujung bulan yang penuh dengan keberkatan dan kemuliaan nie....harap korang dapat memanfaatkan kebaikan dan ganjaran yang diberikan pada bulan ramdahan nie..

papepun..kan nak dekat habis ramdhan nie, mesti semua orang tengah dok sibuk nak buat persiapan raya..
apa macam??dah habis shopping kaa?
jangan shopingg samapai bergolok gadai pulak..belanjalah setakat mana yang mampu,..



semua barang, nampak cantik, tak tahu mana satu nak pilih, sudahnya ambil jer apa yang dapat dicapainya..tak pilih pun...
aishh..#takbolehmacamtue...


"ingat! biar keperluan yang memuhi daripada kehendak"!!!
dalam meraikan syawal, kita kena bersederhana dalam memberi mengikut status kemampuan kita, nanti habis syawal..ha! camner..nganga jugak korang kang !hiihi..


so! korang jom kongsi..raya tahun nie..korang balik mana..??
kedah?p.pinang?n.sembilan?perak???

cer citeer3x...

moga ramadhan yang berlalu sentiasa dinanti untuk tahun mendatang, dan syawal dirai moga menjadi kenangan yang sangat indah dengan bersama  sanak-saudara.



#Amin

No comments:

Post a Comment

Terima kasih..Kamsamitha...thanks you for ur comment..